Use the search!
Use the search!

Intrare

Intrebari frecvente

Întrebări frecvente

 

Acceptorul de bancnote din aparat, acceptă greu banii, insa ieri a funcţionat. Care poate fi cauza?
Cele mai enervante probleme legate de acceptoarele de monede şi bancnote sunt murdăria şi uzura. Jucătorii nu pierd timpul cu încercări repetate, iar aparatul nu aduce bani.
Pot apărea probleme în acceptarea banilor şi dacă programul acceptorului nu se updatează periodic.
Dacă problemele persistă după curăţarea acceptorului la faţa locului, colegii noştri de la service vă ajută în diagnostizarea defecţiunii şi depanare.

 

De ce porneşte aparatul de mai multe ori la rând?
De obicei se datorează problemelor de voltaj pe reţea, sau defectării sursei.

 

Monitorul porneşte doar pentru câteva secunde, sau deloc. Ce este de făcut?
În cazul exploatării continue un monitor TFT rezistă aproximativ 2-3 ani. După acest timp monitorul nu mai are destulă lumină sau apar alte defecţiuni datorate uzurii.
Service-ul nostru face revizia completă pentru orice tip de monitor.
Revizia costă doar o fracţiune din preţul unui monitor nou, iar după revizie va mai funcţiona 2-3 ani.

 

De unde pot procura softuri şi update pentru acceptorii de bancnote şi monede?

service.novoparts.ro/downloads
După o înregistrare scurtă puteţi alege din descripţiile şi softurile de pe pagină. Dacă nu găsiţi file-urile necesare, scrieţi-ne pe service@novoparts.ro; colegii noştri vă vor trimite datele cerute în cel mai scurt timp .

 

Cu ce probleme mă poate ajuta Novoparts Service?
Cu orice probleme legate de exploatarea aparatelor electronice si de noroc sau vânzare,
monitoare LCD, acceptori de monede şi bancnote, touchscreen-uri,
dezvoltări automate speciale.

 

Câtă garanţie aveţi pentru o reparaţie?
Dacă matriţa de garanţie este întreagă, garanţia este de 3 luni.
Garanţia nu acoperă defecţiunile provocate de murdărie.

 

Mi-aţi trimis înapoi o unitate reparată dar tot nu funcţionează. Ce-i de făcut?
Dacă produsul reparat nu funcţionează, sunaţi imediat la tel. 0724 218016, 0744 427644 iar colegii noştri vor încerca să vă ajute.
De multe ori nu aparatul reparat este cauza problemei, soluţia putând fi o simplă calibrare la faţa locului sau reglarea întrerupătoarelor DIP.

 

Ce înseamnă calibrarea?
Calibrarea acceptoarelor de bancnote şi monede înseamnă adaptarea unităţii şi a senzorilor ei la mediul aparatului în care se montează, rezultând un raport vizibil mai mare de bani acceptaţi. 

 

Ce include preţul manoperei?
Include resoftarea sau updatarea a firmware-ului, dezasamblarea totală şi examinarea amănunţită a unităţii, calibrarea ei industrială cu soft.
Garanţia noastră se referă doar la unităţile astfel reparate, scutindu-vă astfel de neplăcerile provenite din neexaminarea atentă produsului. Manopera are acelaşi preţ pentru orice tip de acceptor, fiind deci o cheltuială predictibilă.

 

Ce unităţi şi tipuri reparaţi?
Suntem reprezentanţa şi service pentru acceptoarele de bancnote GBA, NV7-10, GPT, ICT. Reprezentanţa şi service pentru jetoniere şi hoppere ALBERICI, COMMESTERO, MEI CashFlow, AZKOYEN.
Orice tip de TFT, LCD.
Automate, mese de foosbal şi aparate darts.
Automate de schimb.
Unităţi de eliberat tichete.
Cititoare de carduri.
Surse de alimentare.
Senzori de contact 3M, ELO, VTOUCH şi multe alte tipuri.
Piese de schimb pentru aparate ERREL, JVH, NOVOMATIC, EAC, AMATIC şi alte tipuri.
Căutaţi-ne cu încredere şi cu mărci şi tipuri neincluse în listă.

 

Există posibilitate de service la faţa locului?
Depinde de tipul defecţiunii.
Colegii nostri vă pot căuta oriunde în ţară, contra taxei de deplasare şi manoperă pe minut.

 

Sunt grăbit. Aveţi service rapid?
În mod normal, service-ul lucrează cu limită de o zi, dar ştim că timpul dumneavoastră înseamnă bani. Dacă reuşiţi să ajungeţi până la ora 14.00 cu 1-2 acceptori, vă putem ajuta.
Dacă vă programaţi, este posibilă reparaţia mai multor unităţi.

 

Cum ajunge înapoi unitatea reparată?
Vă anunţăm prin SMS când se termină reparaţia.
Se ridică personal sau prin curierat rapid.

 

Care este soluţia în cazul în care nu mă pot deplasa?
Avem un contract de parteneriat cu o firmă de curierat. În caz de nevoie, poate aduna şi livra piesele reparate. Desfacerea mobilă este la îndemână în toată ţara. Apelaţi cu încredere.

 

Livraţi şi piese de schimb?
Desigur. Livrăm marfa comandată pe webshop în ziua următoare.

 

Oferiţi suport tehnic?
Desigur. Aşteptăm întrebările dumneavoastră la tel. 0744 427 644

service.novoparts.ro

 

Am propriul meu service. Cu ce mă puteţi ajuta?
Ca reprezentanţă a producătorilor ajutăm alte service-uri cu softuri, piese de schimb, preţuri speciale, reparaţia panourilor de comandă. Dvstră vă puteţi ocupa cu reparaţiile simple, economisind timp.
Cele complicate care cer timp, le facem noi. Cei zece ani de experienţă ne ajută s-o facem la preţuri convenabile.

 

Exploatez aparate la scară mare. Cum mă puteţi ajuta?
Problema dvstră cea mai mare este distanţa mare şi lipsa de timp. Asigurăm updatarea şi întreţinerea aparatelor dvstră cu piese de schimb, unităţi reparate în prealabil, preţuri personalizate şi service mobil. prin noi puteţi economisi timp şi bani.

 

De ce este important suportul producătorului?
Fără informaţii şi update-uri de la producător aparatele sunt expuse mai multor pericole.
În caz de întreţinere sau programare defectuoasă, pot apărea falsuri sau lipsuri nejustificate. Neplăcerile, deplasările, nervii şi lipsa câştigului cauzate de un acceptor defect pot trece neobservate. Alegeţi siguranţa.

 

De ce este importantă întreţinerea continuă?
Aţi găsit bani falşi în aparat sau bănuiţi că aţi fost păcălit? Aveţi câştiguri suspect de mici, plângeri din cauza banilor refuzaţi, butoanelor stricate, monitoarelor şi tochscreen-urilor defectate? În oricare din aceste cazuri, nu mai ezitaţi! Formaţi-vă propria rutină de întreţinere!
Aveţi sprijinul nostru.

 

De când există service Novoparts?
In Romania, stăm la dispoziția Dumneavoastră din anul 2008

 

Unde aveţi sediul?
Sediul central: Târgu Mureș str. Budiului nr. 68

 


Desfacerea de piese de schimb şi service-ul mobil vă stau la dispoziţie în toată ţara.

Ne găsiţi şi pe Facebook.

 

Vă aşteptăm de luni până joi între orele 9-17.

 

kiosk@novoparts.ro